onsdag 10. september 2014

Englevinger


Englevinger berører min sjel
Jeg har alltid hørt de skal bære oss
Høyt over skyene, og løfte oss frem
Gjøre livet fullstendig, liksom
Bære oss trygt frem til der vi skal 


Bare engler har vinger, har jeg også blitt fortalt
Jeg er ikke helt enig i det, 
For jeg er ganske sikker på at det er engler uten og
Øyeblikkene som synes umulig. 
Jeg kjenner meg modig som sier dette høyt


Det er på tide for å leve fullstendig
Ta noen sjanser og få ræva i gir
Gjøre fremgang, og ikke ha retrett i tankene
Tenke gode, vakre tanker
Lytte til sitt indre, og våge å høre det som blir sagt.


Min tro på engler, hjelper meg å se, vil jeg påstå
Jeg ser engler i mine venner, 
Og de som jeg ikke kjenner det med
Varme som omgis de jeg møter på min vei
Gjør at jeg tror på det gode, og blir ei lei


Lytt til en god historie, eller bare vær god og lytt
Lær av våre feil vi har gjort,
Og ta straffa med et smil, og gå videre
Når det blåser som verst, be om unnskyldning
Smil og vær åpen, men best av alt, vær deg selv


La oss alltid dvele ved de ting som oppløfter oss
Legger tvil og frykt bak oss, og leve
Fremtiden kommer mot oss, og jeg vil ikke vike unna
Mine tanker, skal jeg vinne over
Englevingene løfter meg frem


Ha en vakker dag alle sammen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Håper dere legger igjen en kommentar. Ha en flott dag