tirsdag 16. september 2014

En ny morgen


Solstråler og lyset treffer vinduet mitt, 
Strålene brer seg over senga, og sier stå opp
Jeg våkner til et vakker lys
Og hever mitt søvnige slitne hodet, min trette kropp


Fuglene synger med en slik vakker sødme
Hilser denne splitter nye dagen velkommen
Jeg strekker meg og trekker opp rullegardinet
God morgen dagen. Jeg er klar for deg,


Jeg vandrer ut på badet, og tenker høyt
Jeg skulle ønske jeg kunne synge som de fuglene
Leke som alle dyrene som er i skogen, bevege meg så lett
Øynene treffer speilet, et smil kommer frem. 


Dagen er ny og vakker, og jeg kan fargelegge den selv
Mine tanker går til familien, min herlige familie
Jeg ser rundt meg og tenker på de som ingen familie har
Og de jeg kjenner, som problemer med sin de har


Håpet skinner her fra solskinnet som nå treffer på meg
Jeg har fått treningstøyet på, og er på vei
Jeg tar turen i dag til Nesheimsvannet, og nyter freden
Dagen i dag er fylt med vakre gode farger. Gleden.


Jeg vet jeg er heldig

Ha en vakker dag alle sammen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Håper dere legger igjen en kommentar. Ha en flott dag