onsdag 24. september 2014

En engel på min pute


Hver natt får jeg besøk av en bitte liten engel
Hun kommer og setter seg på min pute, og passer på meg
Når morgengryet kommer, vil hun lette seg forsiktig fra puten
Stryke meg over kinnet og fly avsted, 



Jeg våkner med en følelse av å omgi meg med varm god kjærlighet
Hjemmet er fylt av fred og harmoni
Dagen er klar til å ta i mot meg, og jeg ønsker den velkommen
Engelen ble sendt til meg for å hjelpe dagen min på gli



Hun ville bare gi meg hyggelige drømmer
Hun kom ikke for å skade meg på noen måte
Hun er borte igjen neste morgen, når morgengryet kaller
Uansett, så vet jeg hun kommer og passer på meg igjen i kveld



Ønsker at dere alle sammen kunne føle deres engel som er hos dere

Ha en flott dag alle sammen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Håper dere legger igjen en kommentar. Ha en flott dag