fredag 28. februar 2014

Se barnet i meg.



Jeg har vært en voksen, i år, i lang tid nå
Men jeg vil at alle skal huske meg som noe annet
Jeg vil alle skal se det morsomme
Gøyale barnet i meg
Et barn som tenker med hjertet.


Som den personen som ser det morsomme og gleden
I også de små tingene om oss
Ting som kun et barn ville gjenkjenne
Fri for sorg og vonde tanker
Som ser skjønnheten i verden


Jeg vil være den personen som drysser vann
På mine venner og familie
Og at vi alle ler av det sammen
Vil ha den friheten som barnet har
Og nyte også de små tingene livet byr


Om jeg uansett er ett eller hundre år
Så ønsker jeg at barnet inni meg
Vil ønske å leke, synge og dele gleder
For den dagen jeg er borte, og kun er et vakt minne
Ønsker jeg at det lille minne gir deg et smil
I ditt hjerte

Klarer jeg det, er jeg fornøyd


Ha en vakker dag alle sammen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Håper dere legger igjen en kommentar. Ha en flott dag