mandag 24. februar 2014

Jeg blir aldri en poet.



En poet blir jeg aldri, det kan jeg klart fastslå
Men en poet i mitt hjerte, er noe jeg kan oppnå
En poet som har et hjerte som kanskje får ditt til å slå
Med ordene jeg skriver, en tåre blir kanskje tørket, etterpå


Jeg prøver å formidle noen ord fra mine tanker, min sjel
Mine historiene flyr over tastaturet, nesten helt av seg selv
I form av vers, som hodet mitt sier, fort skriv dette ned
Med mitt hjerte så åpent, jeg finner med dette litt fred


Mitt sinn søker etter det gode i dagen, noe jeg kan gjøre noe ved
Ord som taler, spiller en melodi, kanskje jeg synger med
Tastaturet er min måte å formidle, jeg prøver å forbedre meg så
Hvert minne jeg har i mitt hjerte, jeg deler, og det er ikke få


Så i dag vil jeg takke for jeg har lyst selv om jeg ikke er flink
Til å skrive igjen om mine tanker, som kom over meg med et blink
Dagen min er vakker, jeg velger dagen min med velbehag
Jeg ønsker det samme for dere, Og håper dere alle får en fin dag


2 kommentarer:

  1. Det er så vakkert kjære deg. Nå ble jeg rørt. Ha en fin dag du også ... klem

    SvarSlett
  2. Tusen hjertelig takk min venn. Klem fra meg til deg også

    SvarSlett

Håper dere legger igjen en kommentar. Ha en flott dag