mandag 3. februar 2014

En engel i mitt øre



Merkelig i grunnen, de tanker jeg plutselig får
Som når jeg noen ganger føler som jeg bor i himmelen
Der hvor en vakker engel hvisker ømt i øret mitt:
"Se, kjære deg. Åpne øynene dine og se."


Jeg vet jeg er en merkelig sjel, med tid for å la tankene vandre
Likevel så føler jeg det jeg "lytter til" er viktig.
Som å høre engelens røst som ekko i mitt øre
"Se om deg, min venn en verden så full av skjønnhet, sorg og smerte."


Vår verden er i enorm fart. Den prøver å oppfylle alt vi krever av den
En kan nesten kjenne jordas indre spinne, dampe og blekne
Livet kan være mer enn en stor fest og parade
Hvis en tenker seg om og kommer til den konklusjonen


En virkelighet som forundrer, meg når jeg føler hjernen går i spinn
Fordi alle disse tankene får meg til å føle at jeg ofte er litt blind
Midt i alle disse tankene, kan jeg nesten høre en munter bjelle
En engel invaderer min illusjon, og gjør dagen min så glad


Igjen er det som et ekko i øret mitt hvisker
Jeg kan selv velge dagen min, og hva dagen min skal bringe
Så dagen i dag er for meg meget vakker
Og jeg vil også dele min engel med deg, Vil du slippe den inn?


Ha en vakker dag alle sammen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Håper dere legger igjen en kommentar. Ha en flott dag