onsdag 23. oktober 2013

Min venninne










I dag satt jeg igjen og lot hjernen spinne lite grann
Og tankene vandret til ei venninne jeg har så kjær
Hennes vakre natur er av de svært sjeldne
Hennes hjerte så fullt av omsorg og kjærlighet

Har noen fortalt deg, min kjære venninne
At du skinner som den vakreste stjerne
Din medfølelse gjør at du får alle i din krets
Til å føle seg varm og glad, føle seg elsket?


Som vårt vennskap blomstrer, mer og mer hver eneste dag
Vil jeg fortelle deg hvor mye jeg verdsetter deg
Verdsetter ditt smil som er som en vakker skatt
Jeg verdsetter ditt vennskap, som vokser seg så sterk

Du får meg alltid til å smile, på mine gode og mine vonde dager
Jeg kan virkelig ikke få prisgitt deg nok
Du er unik, min venninne, og jeg ønsker deg alt godt
Jeg er takknemlig for å ha funnet deg, 
Takk, for du er du
Du er spesiell


Ha en vakker dag alle sammen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Håper dere legger igjen en kommentar. Ha en flott dag