tirsdag 5. november 2013

En rose til mamma



I dag vil jeg gi mammaen min i himmelen en rose
Jeg føler deg så nær i dag, kjære mamma
Du er for meg den vakreste og mest sjeldne perla
Ditt hjertet så fylt av lys, og din kjærlighet så god

Din ømhet som du gav, var guddommelig
I likhet med perla, lyste hjertet ditt som gull
Som vinden blåser så fri og god
Vil min kjærlighet for deg aldri dø ut.

Den godheten i hjertet ditt jeg så
For hver tåre som vil fylle mine øyner
Kan de dessverre aldri bringe deg tilbake
Men minnene som jeg har, fyller mitt hjerte

Ansiktet ditt er dessverre bare et minne nå
Som er lagret i mitt hjertet så nært
Den rosa jeg vil gi deg i dag, kjære mamma
Er for å vise deg det kommer en dag for oss to igjen


Ha en vakker dag alle sammen.

2 kommentarer:

  1. Nydelig.Men var for meg veldig sterkt å rørende å lese i å med att jeg har min mamma liggende på sykehus... å utfallet ser ikke lovende ut.Men slik er nå livet.Ha en nydelig dag kjære Sylvia.

    SvarSlett
  2. Kjære søte deg Else Camilla. Det gjør meg vondt å høre om din mamma, men vit at i hjertet vil hun alltid være. Stor klem fra meg til deg

    SvarSlett

Håper dere legger igjen en kommentar. Ha en flott dag