torsdag 3. oktober 2013

It's our 38th anniversary



4. oktober 1975.


Gratulerer masse med dagen, min elskede  

I denne anledningen, min elskede,
vil jeg vi skal bake oss en kake
Ikke en hvilken som helst kake, 
men vår ekteskapskake


Som den kaka vi laget i felleskap for mange år siden
Og som fremdeles er meget varm den dag i dag.
Vi la hele vårt liv i denne oppskriften.

Vi har vi begge sammen funnet ingrediensene
For å sette sammen denne fantastiske kaka
Og føler oss tilfredse med resultatet.


Oppskriften til kaka vår er slik:

4 store deler av varm ekte kjærlighet
2 store deler ærlighet
2 store deler åpenhet 
2 store del med barnslig oppførsel
1 del søt temperament (delte meninger om denne)
3 store deler av selvtillitens glemsel
1 stor del av god innsikt
2 deler av blindhet for den andres feil og mangler
5 store deler av humor ( også galgen humor)
1 stor del for argumenter
En overfylt liter, så det renner boblende over av latter
Et fullt vinglass med sunn fornuft
En liten del, bare bitte lite grann av beskjedenhet


Denne kaka bakte vi til vårt bryllup i 1975,
Og jeg vil igjen vi skal bake den i dag.
Kom la oss starte sammen, min elskede

Som jeg sa da du fridde, min elskede
Jeg kan ikke tilby deg rikdom eller berømmelse
Men jeg kan tilby deg mitt hjerte


Jeg skal alltid være ærlig, kjærlig og ekte mot deg,
Gods og gull har jeg rett og slett ei
Men jeg vil uten forbehold gi deg mitt hjerte

Vår kjærlighet vil være et samstemt symfoni
Vi kan sammen lage et kunstverk av det
Det som trengs er begge våre hjerte.


Takk for livet som du vil dele med meg
Elsker deg av hele mitt hjerte
Mitt hjertet tilhører deg, nå og for evig tid

Gratulerer med dagen TJ, og takk for du valgte meg.


4 kommentarer:

  1. Gratulerer masse med dagen til dere begge♥♡

    SvarSlett
  2. Tusen hjertelig takk Trine. Setter stor pris på det. Klem

    SvarSlett
  3. Gratulere så masse vennen med bryllupsdagen <3 Håper å øsker dere begge en minnesrik dag å en eventyrlig god å glad fremtid <3 Klæmme varmt <3 GID :)


    SvarSlett
  4. Tusen hjertelig takk vennen. Stor klem herfra

    SvarSlett

Håper dere legger igjen en kommentar. Ha en flott dag