mandag 14. oktober 2013

Dare to dream



Som barn var det et sted inni meg jeg pleide å gå
Et sted der jeg kunne drømme drømmene mine
Drømmer som fløy gjennom hodet mitt som tåkedotter
Virvlende og til tider også liggende ganske stille



Noen ganger drømmer vi om ting
Som er utenfor vår rekkevidde og kontroll
Det er ofte da vi klager høylydt og er surmulende
Og ganske ofte overser at andre trenger oss


I mitt barnslige sinn, kunne jeg drømme
Om et vakkert sted langt borte i det fjerne til alt godt
Et sted der jeg så blomster i alle regnbuens farger
Og kjente smaken av søt nektar i munnen



Mitt lille hemmelig sted jeg drømte om fantes,
Jeg har mirakuløst nok funnet mitt sted jeg drømte om,
La oss alle sammen stoppe for å se livet vårt fra oven
Vi kan og vil alle blomstre hvor vi har blitt plantet


Ha en vakker dag alle sammen

6 kommentarer:

  1. Nydelig skrevet som alltid :) Og takk som deler kjære gode Sylvia :) Ha en nydelig dag kjære du.Klæmme varmt <3

    SvarSlett
  2. Tusen hjertelig takk vennen. Det varmer at du leser og liker det jeg skriver, Klem herfra

    SvarSlett
  3. Anonym14.10.13

    Tenk så tomt det ble hvis vi ikke hadde drømmer... Jeg har en tavle på veggen hvor det står " if you can dream it you can do it". God natt og drøm søtt du vakre nabo :)

    SvarSlett
  4. Takk min vakre nabo. Setter stor pris du leser og kommenterer. Klem og natta du vakre.

    SvarSlett
  5. Tusen takk Jeannine

    SvarSlett

Håper dere legger igjen en kommentar. Ha en flott dag