torsdag 2. mai 2013

Så mye vi mottar og gir





Livet er hva vi gjør med det
Noen ønsker mye mer enn forventet
Mens andre er glade for det de har
Dessverre finns det så mange fattige
Og gapet er stort til de mange rike


Noen blir dessverre aldri verdsatt
Noen får alt lagt i hendene
Og tar alt for gitt.
Andre må streve og slite
For å få mat til seg og sitt


Så mye som skjer oss i livet,
Så mye vi mottar og vi gir
Tenke om vi kan glede oss
Over det vi har, med et smil
Og dele med dem som ingenting har

Jeg skulle ønske vi hørte mer om det som er bra
I stedet for å snakke om det som ikke er det
Hvis vi hver eneste dag sa høyt
Jeg liker det, jeg elsker det
I stedet for, jeg liker ikke det, jeg hater det.


En dag når vi ser oss tilbake på livet som var
Håper jeg vi alle kan se inn i vårt eget hjerte
Se hva det har vært brukt til
Og hvor mye glede det har klart å gi
Lytt til hjertet ditt du også


Ha en positiv flott dag du også

2 kommentarer:

Håper dere legger igjen en kommentar. Ha en flott dag