fredag 3. mai 2013

Småskodagene




Jeg satt alene en dag og funderte, over livet
På en benk, i hagen
Jeg satte faktisk gjennom hele dagen
Snart ble det mørkt, og dagens siste pust kom fra magen

Mimret masse om småskodagene
Fra den gang da
Virker som det var bare i går det skjedde
Den gang jeg trodde livet ingen ende ville ta


Jeg husker også lykke
Gjennom årene, den gang for lenge siden
Det fantes også det, men også sorgen
Tårer som ingen fikk se da, på den tiden

Jeg husker fortsatt
Dager for lenge siden.
Men jeg lurer på, hva gjorde jeg, som slapp unna?
Hvem sendte TJ til meg? Jeg var så sliten


Jeg har bestemt meg å glemme minnene
Legge dem bort og se etter dagen i dag
Konsentrer meg om lykke
Og kjærligheten som omfavner med velbehag

Livet er kort
Som vi alle vet
Så jeg vil leve livet til det fulle
Før vi alle vinker vårt siste farvel.


Ha en flott dag alle sammen


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Håper dere legger igjen en kommentar. Ha en flott dag