torsdag 23. mai 2013

Dagen i dag, og ikke i morgen




Jeg vil prøve å hjelpe deg på din vei
Jeg vil du skal finne tryggheten i dag
I morgen kan dagen være annerledes
Og kanskje ikke like snill som dagen i dag


La oss sammen glemme alle gårsdager
Legge bort all sorg og vondter
La oss sammen be for fred og glede
Og for en mye lykkeligere dag i dag


Nyt dagen, denne dagen vi har rett her og nå
La oss glede oss over hva dagen er verd
Ingen av oss her vet hva som skjer i morgen
På dette vakre stedet kalt jorden, som vi bor på


Noen liv har gått bort, og vi ser dem aldri igjen
Noen lever, men livet føles så livløst likevel
Ta denne dagen, min venn og pust den inn
La den komme dypt i hjertet ditt inn


Kanskje i dag, eller i morgen vil vi alle få en ny start.
Jeg velger rett nå. Dagen er ny og fullstendig klar
Ta min hand, så ser vi fremover
Ser du min venn? Det går virkelig an.


Ha en flott dag alle sammen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Håper dere legger igjen en kommentar. Ha en flott dag