mandag 6. mai 2013

Jeg ble dratt opp med rota




Jeg har en engel
Som jeg virkelig kan se
Gjennom hele mitt liv fra jeg var 14, til i dag det med
har han vært her for meg

Han er alltid med meg
I tristhet og sykdom som det har blitt en del av
Ja, også i de gode tidene,
som han er grunnen til jeg har


Ingen vet hvem
Jeg egentlig er, dypt inni meg selv
Han er min engel
Og er den eneste som kjenner meg vel

Jeg kom hit til jorden
Og har gått den lange smale veien.
Jeg ble dratt opp med rota
fra tristhet og tøffe tider




Mitt liv ble endret
Kunne blitt katastrofe, ble himmelen i stedet
For lenge siden med mange mørke dager, 
har nå funnet fred

Uten engelen min
Ville jeg garantert ikke vært
Denne personen du ser her i dag
Jeg ble et bedre menneske, han viser meg hver dag


Takk min engel,
For du var, er og blir der for meg
Hver eneste dag,
til min siste åndedrag, blir det deg og meg

Elsker deg



Ha en flott dag alle sammen

2 kommentarer:

  1. det var nydelig !!en flott dag til deg også, og at du alltid tror på engelen din :-)

    SvarSlett
  2. Tusen hjertelig takk. Setter stor pris på du kommenterer. Og ja, jeg tror alltid på engelen min. Klem herfra

    SvarSlett

Håper dere legger igjen en kommentar. Ha en flott dag