onsdag 22. mai 2013

Livet er bra





Noen ganger i livet, ønsker vi noe
Som er utenfor vår kontroll,
Det er da vi mumler og klager høylydt,
Hvis vi stopper opp akkurat lenge nok,
For å se hva som er ment for å være,
Vil vi se at vi faktisk blomstrer flott,
Fra hvor vi har blitt plantet,
Og vi bør være fornøyd med det en har.


Natta lukker seg langsomt om meg,
Bringer søvnigheten til øynene mine,
Midt mellom sengetøy i bomull jeg ligger,
Søvnen overtar mine trette sukk.
Drømmene i stillhet, kommer til meg,
Det skjer så oftere nå,
Med tårer i øynene jeg lurer på hvorfor.
Livet er så altfor skjørt. La oss leve nå.


Jeg føler heldigvis min elskedes sterke armer om meg,
Trekker meg aldri så nær,
Søte kyss over mine ivrige lepper, og mitt våte kinn
Jeg gir uten frykt. Og får i mangfold
Glede av kjærlighet er å gi og dele,
Daglig leve side om side,
Hjertene som banker som ett

Livet er bra.


Ha en vakker dag alle sammen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Håper dere legger igjen en kommentar. Ha en flott dag