mandag 13. mai 2013

Jeg lover å gjøre mitt beste





Jeg lover meg selv, å gjøre så godt jeg kan ved....

Å være så sterk som jeg bare kan
Så ingenting kan klare å ødelegge mitt sinn og helse
Ved å dele fra meg det jeg kan om helse og lykke
og prøve å hjelpe alle de jeg møter i mitt liv


Jeg lover å fokusere over det som er det beste,
og arbeide for det ved å forvente kun det beste.
Med ekte begeistring og glede kunne glede seg
over alle andres suksess, som om den var min egen 

 
Jeg lover å få mine venner til å føle seg verdifulle i mitt nærvær
Og at jeg er der for dem, når de trenger meg
Å være optimistisk, og se etter sola
I stedet for skyggene og mørket.

 
Jeg lover å prøve å legge alt det vonde fra fortiden bak meg,
og konsentrere meg om nuet og fremtiden i stedet
Ved å se fremover, og nyte livet og kjærligheten. 
Livet gir prestasjoner i fremtiden.


Jeg lover å dele mitt smil, og prøve ha humøret oppe
til hvert eneste menneske jeg treffer i livet mitt
Gi av meg selv, og ikke kreve noe av andre
Og ikke ha tid eller lyst til å kritisere andre 


Jeg lover å leve og føle at hele verden er med meg
og ikke i mot meg. Se og føle det
Ved å se i dagen i dag, er det muligheter til å gjøre en annen glad
Og ikke ser etter det negative, men det positive i stedet


Jeg lover å gjøre mitt beste i alle fall

Ha en vakker dag alle sammen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Håper dere legger igjen en kommentar. Ha en flott dag