tirsdag 2. april 2013

Bli gammel med meg





Jeg ser rundt meg og trekker inn duften fra vårt hjem 
dypt inn i mitt sinn,og føler varme.
Huset hvor våre barn vokste opp og var alltid fylt av barnelatter, 
Huset vårt er så stille nå, barna flyttet ut for mange år siden 
Nå er det kun oss to igjen, min kjære, og masse rom står tom.


Jeg lurer ofte på hvor alle årene våre dro hen
Hvordan det virker som et lite sekund gikk og at 42 år har alt gått
Heldige er vi at vi små barneføtter enda hører. Og herlig barnelatter
Når våre barnebarn kommer inn vår dør, 
og armene om vår hals vi føler


Jeg antar tiden vår er inne nå, til å tenke på hvem vi egentlig er
Og om vi skal gjøre opp regnskapet for livet vårt vi har så kjær
Jeg vet at det jeg vil ha, er at alle våre får et lykkelig liv sammen
Og at jeg vil bli gammel med deg, 
og leve lykkelig ut resten av vår tid


Så, min elskede når jeg ser deg dypt inn i øynene,
La meg fortelle deg at jeg er fornøyd med 
at vi har modnes og ikke ser ut som den dagen vi en gang møttes
Jeg elsker deg som du er den dag i dag.
Du min vidunderlige mann.
Som du heldigvis også gjør med meg.

Jeg lover deg det vil vare hele livet ut. 
Til min siste åndedrag er slutt

Gleder meg til å bli gammel med deg. 
Ta handa mi. Vi fortsetter nå.



Ha en flott dag alle sammen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Håper dere legger igjen en kommentar. Ha en flott dag