onsdag 24. april 2013

Våre øyner låst




Dine øyne snakker med mangfold og varme
Uten du trenger å si et ord,
Vi lever her i øyeblikket, du og jeg min kjære
Veien går vi til som dagen er så god

La oss begge se vakre hvite roser,
Hvordan kronbladene lar oss fange dagen vår,
Jeg vet hvor ditt rene, kjærlige hjerte er,
Jeg er stolt at det er jeg som vant det


Noen ganger vandrer vi tause omkring
Det fører til en dag så varmt og så stille
Men dagen er vakker likevel,
Dine øyner sier det hjertet ville

Vi lever bare i øyeblikket,
Denne veien vi sammen går.
Så når vi står overfor i morgen,
Vet vi at dagen i går, var bare vår


Våre øyne låst i vår private samtale,
Både du og jeg vet grunnen,
Vi har begge minnet om et løfte vi gav,
Kjærligheten vår gir oss denne vakre stunden.

Du sier setninger, som fengsler min sjel,
Mitt hjertes gnist tennes av deg,
Du gir meg løfter, en fantastisk kjærlighet
Jeg vil at du skal være så nær, meg


Ha en flott dag alle sammen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Håper dere legger igjen en kommentar. Ha en flott dag