torsdag 4. april 2013

Livet er en regnbue




Jeg har en spesiell venn i min kjære.
Han er så god som det går an å bli
Han har et vakkert hjerte og et mildt smil
Som lyser alltid opp livet mitt, og gjør meg lykkelig


Han vet når mine tårer er tunge,
Og vet forskjellen på mine gode og dårlige dager,
Likevel har han aldri dømt meg,
Men legger en arm om meg, og smiler til meg i stedet for å bli sint.


Han har et veldig vakkert og mildt hjerte
Som skinner ut fra dypet inne i brystet hans så god.
Hans sødme og godhet smitter over til de fleste
Det finns ikke noen til sammenligning på denne jord


Livet vårt har mange, mange farger.
Hvit farge av tilfredshet og lykke
Rød for spenning og glede
Blå og grønne er for fred og ro. Svart sorg og depresjon.


Livet er en regnbue, som deler alle disse fargene
Og hvis vi i tillegg kan se fargene hos våre kjære,
Så har vi alle en spesiell venn som er der for oss alle
Jeg er stolt over min. Har du enda funnet din?


Ha en flott dag alle sammen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Håper dere legger igjen en kommentar. Ha en flott dag