fredag 1. mars 2013

Herfra til evigheten




Du spurte meg en gang for lenge, lenge siden
Om jeg trengte deg. Hva jeg følte for deg
Om jeg en dag ville bli din for evig.
Svaret var ja, hva mer kunne jeg si? 
Det var jo sant.
Jeg trenger deg for alltid, ikke bare for en dag
Min kjærlighet for deg er evig, Jeg elsker deg
Jeg trengte deg da vi var unge,
Også nå, når vi eldes gjør
Vår kjærlighet er ærlig, er ekte, varmt og kort fortalt


Inn i livet mitt kom du rett ut av det blå
Fra det øyeblikket mine øyner deg så,
Var jeg helt bombe sikker på
Jeg aldri kom til å slutte å elske deg
Ja, selv om vi begge kom til å bli helt grå
Vi er gode vi to til å holde det ved like
Sette av tid kun for oss to.
Bruker tiden godt også til å bli gamle,
Og vi elsker hverandre, og følelsen den er virkelig god.


Hvis du en dag føler for å spørre
Meg igjen om jeg trenger deg, min elskede
Om jeg fremdeles elsker deg, min kjære
Så trenger du kun å se rett inn i hjertet mitt inn
Du vil se hvor du har vært fra dagen jeg først så deg
Du ser min kjærlighet til deg flommer fremdeles og hjertet er helt fylt
Så svaret mitt til deg er at dine spørsmål var fullstendig forgjeves


Vi vet begge at hvis vi fikk valget om å starte helt forfra
Så ville vi begge to elske hverandre akkurat som det vi nå har gjort
Gjennom alle år har det bare vært deg og meg
Det var din kjærlighet til meg som tok meg gjennom livet,
Du tok alt det vonde fullstendig bort
Vår kjærlighet har holdt oss sammen,
Min elskede, min venn, min mann, følgesvenn, mitt hjerte
Herfra til evigheten blir det bare deg og meg.
Takk for du er mitt liv


Ha en flott dag alle sammen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Håper dere legger igjen en kommentar. Ha en flott dag