torsdag 28. februar 2013

Jeg vil være en engel




Hvis jeg kunne komme tilbake til jorden etter min død
Vil jeg gjerne komme som en engel.

Dette er da hva jeg ville gjøre,


Jeg ville ta alle drømmene til dere, mine kjære
Og få dem alle til gå i oppfyllelse. Hver eneste en av dem
Og hvis dere har vonde byrder, eller annet vondt
Med en varm klem, vil jeg alltid være der for dere,
Jeg vil bære disse byrdene og vondtene bort, så dere får det bra
Eller prøve å gjøre det litt enklere for dere, i deres hverdag


Akkurat som jeg mener en engel skal gjøre.
Ville jeg ta bort all sykdom dere enn måtte ha
Og få det til forsvinne for alltid, og passe på dere har det bra
Jeg ville få dere til å smile igjen, Gi dere smilet tilbake
Lette på deres hjertesorg som dere vil bære en tid
Ta dem bort og ta dem som mine egne
Og gi dere vakre solfylte dager, og velbehag


Dere har velsignet mitt liv, mine kjære
Så mye mer enn dere noensinne kan tro
Så hvis jeg kan være en engel i livet deres, da jeg er borte
Vil jeg være der for dere i hver eneste av deres ledige stunder
Jeg vil sitte på deres skulder, og være med i deres hverdag
Og følge livene deres, dag for dag


Men i skrivende stund, vil jeg gjøre det jeg gjør rett nå
Og så lenge det er pust i meg, vil jeg gjøre det samme for dere
Vi har et veldig langt liv foran oss, både dere og jeg
Ja, har tenkt å bli 104. Så jeg gjør det jeg kan nå, og ja
Jeg har alltid tid, og vil være der for dere, som dere er for meg



Ha en vakker dag alle sammen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Håper dere legger igjen en kommentar. Ha en flott dag