onsdag 13. februar 2013

Mitt vindu





Klarer du å se gjennom mitt vindu
Vinduet til min sjel?
Klarer du å se alle mine hemmelighetene
De jeg en gang ønsket å tie i hjel?


Klarer du å se gjennom mitt vindu
Få et glimt av grusomhetene som har skjedd?
Ser du det jeg har holdt skjult
Jeg helt til nå, ikke våget å dele, fullstendig kledd?


Klarer du å se gjennom mitt vindu
Kan du høre et barns såre gråt?
Kan du høre de sørgmodige bønnene
Låst inne og nøkkelen kastet bort, et kinn så våt?

Klarer du å se gjennom mitt vindu
Ser du smertene i barnets unge år?
Ser du arrene som fremdeles er der
Dessverre en uatskillelig del av meg, som alltid består?


Klarer du å se gjennom mitt vindu
På hvordan et liv kan virkelig snu?
Kan du se den store forandringen
Da kjærligheten meg fant og hjalp meg leve rett nu?

Ha en flott dag alle sammen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Håper dere legger igjen en kommentar. Ha en flott dag