tirsdag 12. februar 2013

Min manns hender





Jeg ser dine hender, så gode og varme som de er.
Dine hender er så vakre, ja myke selv om jeg også trevler ser
Du bruker dine hender, for å fikse ødelagte ting, ja også smerter
Med dem rører du også ved mange rørende hjerter.


Du fikser ting som har gått i stykker, de trengende og halte
Gjenoppbygger ting i hus jeg trodde sine dager var talte
Du henter en skiftnøkkel, skruejern eller en eller annen bolt
Milde gode hender, stryker mykt over sitt resultat, jeg er stolt






Du har et fantastisk håndlag, tenk om verden kunne lære litt fra deg
Rett og slett ta fra hverandre de ødelagte tingene på vår jord
For å sette dem sammen igjen, og gjøre rent bord
Stryke bort det vonde og start over igjen, uten å være lei


Du har et mildt hjerte, det viser du også ved dine hender
Du mister ikke tålmodigheten, nei, ei heller noen venner
Min elskede mann, ser du ikke hvorfor jeg virkelig beundrer deg?
Ditt vakre hjerte og sjel, skinner,lyser og gir meg kjærlighetens vei. 

Ha en flott dag alle sammen



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Håper dere legger igjen en kommentar. Ha en flott dag