mandag 11. februar 2013

Akkurat nå




I dag kom det en tanke dalende ned i hodet mitt,
Lik den fallende snøen som daler her utenfor, 
Jeg tror jeg las dette en gang for evigheter siden,
Eller kanskje jeg bare har drømt det.

Uansett så er det dette som kom i hodet mitt i dag, og jeg følte jeg måtte skrive det ned.

Så her STÅR jeg ved kjøkkenbordet, ved min pc og rabler det ned før det forsvinner for meg igjen


Akkurat nå!

- håper noen alt blir bra for deg.
- bry noen seg om deg.
- tenker noen på deg.
- savner noen deg
- ønsker noen å snakke med deg.


 Akkurat nå!

- vil noen være sammen med deg.
- håper noen du ikke er i trøbbel.
- er noen takknemlig for den støtten du har gitt.
- beundrer noen din styrke.
- tenker noen på deg og smiler.


Akkurat nå!

- ønsker noen å holde hånden din.
- vil noen at du skal være lykkelig.
- vil noen at du skal finne de rette.
- ønsker noen å gi deg en gave.
 
- mener noen at du er en gave.
- elsker noen deg.
- ønsker noen å låne deg sin skulder å gråte på.

Ha en flott dag alle sammen

2 kommentarer:

  1. Du er så flink til å ordlegge deg:)
    Ha en flott dag Sylvia <3

    SvarSlett
  2. Tusen takk Olga. Setter stor pris på det. Stor klem herfra

    SvarSlett

Håper dere legger igjen en kommentar. Ha en flott dag