torsdag 7. mars 2013

Livet er rart




Sitter her og tenker på hvor rart livet egentlig er
Vi tenker mange ganger på våre gårsdager i stedet for dagen i dag
Jeg gjør det samme, og det jeg ser er mye, også det jeg ikke vil se
En rekke forandringer som virkelig har funnet sted
Som har skjedd over lang tid


Jeg har mye å være takknemmelig for i dag, noe jeg virkelig er
Selv om det også for meg er mange stormer som jeg rir av
Jeg vet jeg ikke er alene om dette, og trenger ikke gjør det alene
Jeg er velsignet med en fantastisk familie,
Og gode venner sendt min vei


Jeg ville ikke bytte mitt liv for all gods av gull eller sølv,
For meg er det virkelig noe som ikke kan kjøpes,
Det hjertet er fylt med selv
De fineste juvelene tilhører faktisk både deg og meg
En familie så stø, fantastisk og så vidunderlig


De som er våre venner, hver med sin egen unike spesielle stil
Det er derfor jeg er så vidunderlig takknemlig for
Hver eneste dag jeg har 
Takk for dagen i dag, og også for dagen som var.


Jeg vil ikke dvele over det vonde som skjer i alles liv,
Men vi se etter den blåe himmelen 
I stedet for alle skyene som flyr forbi
Takk for jeg har dagen i dag, som jeg kan forme som jeg selv vil


Ha en fantastisk dag alle sammen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Håper dere legger igjen en kommentar. Ha en flott dag