onsdag 13. mars 2013

Ord





Ord kommer dessverre ikke lett for oss alle
Men det tar bare noen få enkle små ord som
"Jeg elsker deg."
Og "Du er dyrebar for meg."
Til å gjøre dagen vakker for noen
Ord vi alle ønsker å høre. Ord
De mest dyrebare og kjærlige ordene som noensinne finns.


Edle ord til oppmuntring, og støtte for oss alle
Ikke mange ord vi trenger å bruke heller.
"Du kan gjøre det." "Du klarer det"
"Gi meg beskjed" " Jeg har tid."
Vi har muligheten og gir ikke opp
Jeg velger å la tvilen komme alle til gode,
Jeg starter her og nå


Ord med følelse er viktige i alles hverdag
Hjelper til å helbrede et knust hjerte
Støtte under sykdom eller tap.
Omfavn din venn med kjærlighet og trøst med en øm hånd
Si: "Jeg forstår. Jeg er her for deg.
Hva kan jeg gjøre for å lette dine sorger? "
La din skulder være en del av deres vennskap.


Tenk om vi alle kunne bruke litt mer tid på ord
Det trengs som regle bare noen ganske få
Dine kjære eller dine venner er der innen rekkevidde
Det trengs bare si, "Hei, jeg er her."
"Jeg er glad i deg"
Noen få enkle ord, som vi dessverre
Syntes er vanskelige å si


Jeg sier mine nå.
Jeg er glad du finns i min verden, og jeg er her for deg
Takk for du er der for meg
Du er dyrebar for meg


Ha en vakker dag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Håper dere legger igjen en kommentar. Ha en flott dag