torsdag 11. juni 2015

Vår datter


Som jeg stirrer på vår datters bilde på veggen hver dag
Smiler jeg og tenker på den herlige kvinnen hun har blitt til 
Jeg føler jeg har så mye jeg ville ha fortalt henne
Men likevel tror og vet jeg hun vet det alt fra før. 



Jeg ser varmt på bildet, og føler jeg holder henne i armene
Hun er voksen, lykkelig gift med mann og vidunderlig datter 
Så på mitt fang er hun nok vokset fra, men i armene passer bra
Jeg holder henne tett og føler hun er her hver dag



Følelsen vi har for hverandre, er varm, ekte og dyp
Hun har lært meg å se, føle og ikke minst være til stede her
Hennes varme for andre er virkelig unik, hun deler 
Hennes smil og latter som er smittende, lykkelig og levende



Jeg er stolt av deg min datter, av den kvinnen du har blitt
Du er ekte, varm og kjærlig, og lever et herlig kjærlighetsfullt liv
Ditt barn, vårt barnebarn er vidunderlig, du deler så varmt
Jeg elsker deg, og takker deg, for den fantastiske kvinnen du er




Love you

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Håper dere legger igjen en kommentar. Ha en flott dag