onsdag 24. juni 2015

Jeg er bare meg


Jeg er bare meg, og jeg kan ikke være andre enn meg selv
Ikke noe mer, og ikke mindre, Ingen tvil om det engang
Jeg er et vanlig menneske som elsker, ler, puster og gråter
Og ja, en gang for lenge siden, ønsket jeg bare å kunne dø



Noen dager er jeg en ekte drama queen, klarer ikke å la være
Men jeg er lojal og er en ekte og ærlig venn
Jeg er en kone, mamma og bestemor, 
Våre barn og barnebarn er vår største gave
Bare å se deres smil, gir hjertet mitt et ekstra hopp



Jeg er kone, og kunne aldri ha fått en bedre mann enn deg
Jeg er romantisk, sensuell, lidenskapelig og ekte
Jeg kan være søt som honning og sjenert, men så også dristig
Jeg er langt fra perfekt, og takk Gud for mine feil og mangler





Det skjer at jeg til tider bygger høye murer rundt meg selv
Jeg våger ikke vise hva som skjer inne meg, 
Jeg prøver å være tilgivende, 
Det kan være vanskelig å gjøre mot noen av og til
Min logikk er min egen, og den blir uten tvil misforstått til tider



Jeg gjør ikke alltid ting for mitt eget beste, 
Jeg vet det straffer meg
Fins ingen tvil hos mine kjære, at jeg alltid vil støtte dem
Jeg er ikke en A4 menneske, Det er sikkert
Jeg har mange fasetter, og er stolt av det, 
Kanskje som en liten uslipt diamant?



Jeg takker hver eneste dag for jeg får oppleve det jeg gjør

Jeg er bare meg

Ha en flott dag alle sammen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Håper dere legger igjen en kommentar. Ha en flott dag