tirsdag 2. juni 2015

Dagens ønske


Å, jeg skulle ønske noen ville plassere en sang i mitt hjerte
Og vær så snill, for oss alle, la det bli en pen melodi
Jeg vil at øynene til de som lytter skal gnistre i varme
Og føle det er med kjærlighet jeg vil dele mine toner



La stemmen min lyde som fløyel, om enn en liten stund
La meg tråkke litt lettere, nesten svevende, lage små spor
La ansiktet mitt stråle av glede og kjærligheten jeg føler
Og la sjela mi være ren og med godhet til de jeg treffer



La alt som kommer over mine lepper føre godhet med seg
La øret som hører mine ord, tolke dem riktig, ikke dømmende
Jeg vil at alle skal føle seg vel og tilpass når vi er sammen
Og ikke en sjel ha det vondt eller føle seg ille



Lær meg å tenke på andre før jeg tenker på meg selv
Jeg vil hjelpe de jeg kan, og når jeg kan
Jeg vil stå oppreist og vite at i livet gjorde jeg alt jeg kunne
Jeg vil være stolt den dagen jeg ikke er mer, og vite



Jeg var en ekte kvinne

Ha en vakker dag alle sammen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Håper dere legger igjen en kommentar. Ha en flott dag