mandag 1. juni 2015

Mitt valg


Jeg velger å tro på regnbuen
Som kommer med en dusj av regn
Stråler som trenger seg inn i sjelen
Og fjerner alle vonde tanker og smerte


Jeg velger å tro på trærne
Som strekker seg opp og inn i himmelen
De trærne som berører ens sjel og følelser
Som tar bort sinne og ubehag


Jeg velger å tro på alle fuglene som finnes
Som gir oss daglig gratis sang og musikk
Som bringer glede til alle mennesker
De berører våre hjerter og sinnstemning


Jeg velger å tro på blomstene
Som er der for oss fra tidlig på våren
De lyser og bringer håp om nye tider
Tar bort alt vondt og gir av seg selv


Jeg velger å tro på musikken som vi hører
Den kommer og tar tak i flimmerhårene i øret
Og gir fred til sjelen, og varme i hjertet
Jager frykten på dør, og hjelper oss


Jeg velger å tro på mirakler som skjer daglig
Mirakler som er der for våre øyner å se
Jeg velger å tro at Gud er med oss
Jeg åpner mitt hjerte og ja, jeg velger å se.


Ha en vakker dag alle sammen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Håper dere legger igjen en kommentar. Ha en flott dag