tirsdag 18. desember 2012

Måtte alle deres ønsker bli oppfylt





Mitt Juleønske for dere, mine venner
Er ikke så enkelt skal en vite,
Fordi det jeg ønsker er så mye, og håpet for dere
Er dager fylt med varme, sol, glede og fred

Jeg ønsker dere kjærlighet og vennskap også på veien
Gjennom det kommende året som nærmer seg raskt
Jeg vil dere skal få mye latter og lykke
Så kroppen fylles med hurra rop som presses mellom deres lepper.


Jeg håper dere skal kunne telle velsignelsene, en etter en
Og når opptellingen er gjort, og dere ser det er mer enn forventet
Håper jeg dere også ser de som har gitt dere den lykken
Og deler din sammen med dem

Måtte deres sjel aldri bli gammel,
Og måtte dere leve på en sølvgrå lykke sky alle deres dager
Jeg ønsker dere regnbuens ende, med masse krukker av gull
Men mest av alt ønsker jeg dere gleden for livet


Måtte alle deres ønsker bli oppfylt
Og jeg håper dere får en fantastisk God Jul, mine venner
Og med kjærlighet sender jeg dere også et ønske
Om et Godt og nydelig innholdsrik Nyttår.


Ha en flott dag alle sammen.

2 kommentarer:

  1. Hei, så koselig med dine ønsker og ord!!! Jeg ønsker deg og dine kjære en velsignet jul, og et godt nyttår!!!! :-) en fortsatt fin adventstid hilsen Jeannine

    SvarSlett
  2. Tusen takk min venn. Ønsker det samme for deg og dine. Klem herfra

    SvarSlett

Håper dere legger igjen en kommentar. Ha en flott dag