torsdag 20. desember 2012

En kopp med sol og englevinger




Visste du at en bekymret panne kan gi deg rynker?
Den typen som fryser seg fast etter en stund?
Jeg ønsker deg en lykkelig og god dag i dag
Uansett hvordan eller hva du gjør med den
En kopp med sol og englevinger, ja, kanskje sommerfugler med
Sender jeg, og er på vei til deg
Jeg ønsker å dele det som mindre smertefullt er
La oss starte dagen med et smil. Jeg sender mitt i vei.


Å, for en vidunderlig morgen
Du ser, den er helt ny
Et lykkelig ansikt gjør oss bedre rustet for dagen som kommer
Og vi jobber på en raskere  og mer effektiv måte
Jeg vil at du skal vite du har en venn som bryr seg
Som tenker vel om deg rett nå
La oss tørke av den stygge rynka i panna vår
Og bruke vårt lykkelig ansikt å starte dagen. Klar ferdig GÅ.


Jeg håper din dag er full av latter og glede
Fra morgen til kveld
Det er alltid tid for sorg og tungsinn
Og tristheten kommer dessverre til oss alle, vi legger den på vent
Jeg håper du nyter hvert øyeblikk
Med alt som skjer deg akkurat nå
La oss tenke på hva vi skal være takknemlig for
La smilet skinne i vårt ansikt, som sola skinner på himmelen blå.


Jeg er klar nå for å gjøre mine daglige gjøremål
Jeg har sagt alt jeg trenger å si
Et smil jeg prøver å sende til deg, nå som dagen vår er så ny
Gjør de rundt deg lykkelig i dag, og la dem få dele ditt smil
I dag vil jeg at du skal vite at jeg tenker på deg
Vi har et vennskap som er så fri.
Jeg reiser meg og strekker meg godt, dagen er vakker og god
Tenk det snør lett, og en tom kaffekopp står nå på vårt bord.


Ha en flott dag alle sammen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Håper dere legger igjen en kommentar. Ha en flott dag