mandag 2. mai 2016

Tenker på deg i dag


I dag vil jeg bare fortelle at jeg faktisk bryr meg om hvordan du har det
Jeg bryr meg om dagen din er solrik og lys
Om du har sovet godt i natt, eller vært urolig med vondt
Jeg bryr meg om hva som er inne i ditt hjerte



Også hva du selv ikke orker å fortelle, men ved å la meg sitte hos deg
De dagene du orker å takle dagen, og de dagene du føler motbakkene
Jeg vil si jeg virkelig bryr meg, og vil være der for deg
Jeg er glad når jeg vet du har gode venner og familie som står ved din side



Jeg bryr meg om din helse, Ikke nysgjerrig, men med omsorg og varme
Jeg vil du skal være frisk, og ikke sitte med smerter 
Jeg er her og tørker dine tårer når de trengs, en skulder når de slippes løs
Jeg er her når du føler for å sitte stille, eller ha ei hand bare for å holde i



Jeg bryr meg faktisk om deg, ser du, og vil du skal vite om det
Finne styrke inn i deg, og ikke tenke vonde tanker
I dag har jeg latt tankene mine gå nettopp til deg, og håper du føler det
Jeg er rett og slett glad i deg, og vil deg det beste



Ha en god dag

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Håper dere legger igjen en kommentar. Ha en flott dag