mandag 30. mai 2016

If your looking down on me from heaven, mom


Jeg sitter her i godstolen, og ser deg rett over rommet, føler blikket er tomt
Jeg er fullstendig klar over at øynene mine leker med meg nå
Jeg kjenner hjertet blir med ett fylt med tungsinn
Solen skinner ikke inn gjennom vinduet i dag, men jeg føler jeg ser deg



Jeg snur hodet og ser i stedet ut gjennom stue vinduet, 
Øynene fester seg på naturen. Jeg ser tårer på edderkopptrådene
Grasiøst på hver eneste blomster, delikate som engletråder.
En vakker vuggesang treffer hjertet mitt mens en fjær daler utenfor



Jeg snur meg bort igjen og hjertet mitt blir med ett litt tyngre
Så lite tid vi fikk sammen, mamma. Så altfor lite tid
Mitt hodet snur seg igjen mot vinduet, jeg ser vakre håndtak som er formet
Skulpturelle håndtak som får meg til til å tenke på ditt vakre smil



Rubin myke stemmer, som treffer hjertet mitt når jeg lukke øynene
Duften din som slår mot meg, som skyggene i sollys
En drøm er du nå, min kjære mamma, og jeg savner deg mer og mer
Jeg vet du er hos meg, og jeg tror du ville blitt litt stolt over familien min her



Ha en vakker dag alle sammen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Håper dere legger igjen en kommentar. Ha en flott dag