fredag 20. mai 2016

Hold på dine drømmer.



Jeg velger å holde på mine drømmer, inni mitt hjerte
Så de aldri får tid til å visne bort
Eller lar meg innbille meg, at dagen i dag 
Vil forsvinne og bli en alminnelig i går 


Jeg forstår i mitt hjerte at uten drømmer
Som vi alle sammen har og vet innerst inne
Er at uten dem, har vi ingenting å se frem mot
Ingen steder, noe godt å strekke oss mot


Se fremover,  ha et mål, er noe jeg alltid har hørt
Jeg velger noe midt i mellom, og nyter dagen i dag først og fremst
Jeg vet at vår vilje gjør nesten som den vil av og til
Som om det er viljen til noen troll


Glem gårsdagens vondter og alle sorgene som fulgte med
Jeg vil ha tankene mine fokusert på lykkelige dager i dag
Og alle morgener som kommer mot oss
Jeg velger å huske de lykkelige tider, og forkaste de triste


Velger rett og slett å holde meg trygt fast, og ikke slippe taket
Jeg kjenner mine drømmer varmt om hjertet, dyrker dem
Hvor enn jeg står eller går er de med meg
Men velger dagen i dag som den viktigste, og lever deretter.


Ha en vakker dag alle sammen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Håper dere legger igjen en kommentar. Ha en flott dag