mandag 27. oktober 2014

Med håp om i morgen dager


Jeg velger å holde livet mitt ekte
Ved å leve det fullt og helt
Her og nå, med glede

Fortiden har lært meg en lekse
At hvis en skal beholde det gode i en
Skal en forkaste alt det dårlige



Selv om sorg og smerte kan fylle dagen
Vil jeg la det som er ekte vaske det rent
Og la det som er falskt fordufte

Fremtiden vil være perfekt, 
For jeg velger å se det slik
Jeg deler den med mine, med kjærlighet 



Jeg lever som i en vakker drøm
Som er fylt med glede og kjærlighet
Og denne følelsen holder meg levende

Livet passerer raskt,
Og er borte på et øyeblikk
Jeg skal ikke misbruke et sekund av det



Jeg har lært fra i går dager
Og lever for i dag dager
Med stor håp for i morgen dager



Ha en vakker dag alle sammen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Håper dere legger igjen en kommentar. Ha en flott dag