fredag 24. oktober 2014

Jeg velger bort mine torner


Jeg har ingenting trist å si i dag, Ei heller noen dikt
Jeg nynner ikke engang på en trist melodi
Jeg velger i dag å synge en glad sang
For deg mine kjære venner i dag! 


I dag velger jeg solskinnet, selv om tåka er tett 
Solskinnet som alltid kommer etter regnet
Vi har alle hatt vår del av smerte og tungsinn
På livets landevei, I dag lar vi den fly med vinden


Det er en del ting i livet som jeg ikke har forstått
Jeg må være ærlig og si det som det er
Men jeg velger å godta at det er slik, og se fremover
Og ta det gode frem og leve lykkelig med mine her


Selv om jeg gjør en haug med feil, og det er ikke få
Vil jeg i dag si, sånn er det, Det er meg, Og jeg blir slik
Dagen i dag vil jeg leve fullt og helt
Jeg ser rosene, og velger bort mine torn,


Ha en flott dag alle sammen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Håper dere legger igjen en kommentar. Ha en flott dag