fredag 3. oktober 2014

Gratulerer med dagen elskede ( 4. Oktober)


Jeg nikket rødmende ja, og smilte,
Da han spurte meg om en dans,
Sammen, danset vi bort kvelden,
Som i et eventyrisk romantisk vals.

Jeg var sjenert, han en vakker prins,
Forelsket og unge, Jeg 14 han 17 da vi møttes
"Vil du dette?" spurte han. "Ja," svarte jeg,
Da våres to liv ble som ét.



Verden var vår uslepne diamant,
Våre drømmer ble kombinert, Forenet
Vi fikk mer inspirasjon fra hverandre,
Våre liv var mer definert og vidunderlig.

I tråd med hverandres planer om fremtiden,
Familie med babyer dukket snart opp,
Våre barn, med stor velkommen gleder,
Elsket, og velsignet. Vi lever.



Foreldre, ikke alltid like lett,
Belønninger vi får er utover sammenligning,
Som hvert barn viste seg å være
Oppfyllelse av våres bønner. Fantastiske barn

Våre barn alltid klar for oss. Alltid der,
"Nei" er ikke et ord de vet hva er,
Kun" Hvem" og "Hvor" og "Når"
"Hvordan kan vi hjelpe? Hva kan vi gjøre?"



Gjennom årene har vi alltid prøvd
Å dyrke hverandre med kjærligheten,
Vår kjærlighet vi prøver å dele med våre nærmeste,
Til familie og venner det med.

Nå til vårt tretti ni års bryllupsdag
Og våre førti og mye mer enn det år med kjærlighet,
Har vi lagt ned samtlige år med kjærlighet
Til hverandre som en stor glede



Og vår Kjærlighet til barna og barnebarna med.
"Gratulerer med dagen elskede. 
Vi tar hverandre i hendene og sier
Godt gjort, min elskede, Godt gjort."



Ha en vakker dag alle sammen

4 kommentarer:

  1. <3 I gode og dårlige dager. Eller som man sier på engelsk "In sickness and in health". Oppturer og nedturer. Fravær og nærvær.Sol og regn, vinter og sommer. Dere er et vakkert par og jeg er veldig veldig glad i dere! Gratulerer med bryllupsdagen! <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk jenta mi. Ønsker deg og dine ei flott helg, Love you too

      Slett
  2. Anonym3.10.14

    Og jeg ser at du vet akkurat hvor heldige der egentlig er.
    Gratulerer til dere begge min vakre nabo
    Klem ♥

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk min vakre. Stor klem fra oss

      Slett

Håper dere legger igjen en kommentar. Ha en flott dag