mandag 26. november 2012

Vi har alle et kors som vi må bære



Livet er virkelig et mirakel
som jeg ikke skal la slippe unna meg uten kamp,
Jeg vil åpne mitt hjerte mot andre
Og gi av meg selv hver eneste dag.
Ikke bare til meg selv. Jeg vil være tilstede.

Jeg skal lære meg å se skjønnheten i livet
Uavhengig av hvor blikket mitt ser
Jeg vet at mange har gått en lang vei
frem til å være der de endelig er,
Løft hodet og se fremover, ikke dvel ved å være lei.


Jeg vil prøve å dele med meg av det jeg har
Jeg vil lytte med mitt hjerte så klar
Kanskje prøve å hjelpe en annen med deres drøm
Lytte med mitt hjerte, og øyner uten søvn
Kom ta min hånd, jeg vil prøve å være der for deg.

Kanskje plukke en blomsterkvast
for å vise jeg bryr meg, eller gi en kaffekopp.
Jeg vil vise at livet også har noe å gi oss alle
Ved å dele erfaringer fra mitt tidligere liv
Være åpen, og hjelpe å bli fri



Jeg vil også løftet hodet ditt, og holde om det,
hvis du er på vei nedover.
Vi har alle et kors som vi i tid og stunder må bære
Denne belastningen gjør at det er vanskelig
Å holde hodet selv. La meg dele mitt hjerte.

Jeg vil prøve å være der,
uansett hvor ferden din går
Jeg håper at også du på din ferd
skal kunne finne både regn og solskinn i livet ditt.
Uansett, skal du vite du er aldri alene
Jeg går alltid rett ved din side.


Ha en flott dag alle sammen

2 kommentarer:

Håper dere legger igjen en kommentar. Ha en flott dag