tirsdag 13. november 2012

Hva noen lærer som barn





"Ting noen lærer seg som liten"

Forventning.
"Bare vent til din far kommer hjem!"

Å motta.
"Du kommer til å få gjennomgått når vi kommer hjem!"

Møte en utfordring.
"Hva tenkte du på? Svar meg når jeg snakker med
du. Ikke snakk slik til meg! "

Logikk.
"Hvis du faller og brekker nakken,
kan du ikke vaske opp etter middagen i dag."


Anatomi.
"Hvis du ikke slutter å krysse øynene som du holder på med,  kommer de til å fryse seg fast, og bli slik resten av livet ditt. "

Å tenke fremover.
"Hvis du ikke kommer heim med en S på den prøven, vil du aldri i livet klare å få en god jobb. "

Andre som vet bedre enn jeg.
«Ta på deg genseren, tror du ikke jeg vet når
du er kald? "


Humor.
"Når du kutter av deg tærne med den ljåen, ikke kom løpende til meg for hjelp. "

Å bli en voksen.
"Hvis du ikke spiser grønnsaker, vil du aldri
vokse opp. "

Om sex.
"Hvordan tror du at du kom hit?"

Om genetikk.
"Du er akkurat som faren din!"

Om røtter.
"Tror du at du ble født i en låve?"


Om klokskapen i alder.
"Når du blir like gammel som meg, vil du forstå."


Rettferdighet.
"En dag vil du antagelig få barn selv, og jeg håper de blir akkurat som deg, så da vil du se hvordan livet egentlig er. "

Ja takk, til det siste, sier jeg bare.
De ble litt som meg, og mye som min kjære mann.
Takk for det

Ha en flott dag alle sammen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Håper dere legger igjen en kommentar. Ha en flott dag