tirsdag 19. april 2016

Mine knær er såre, mitt hjerte i hockey


Det er gjennom mine øyne, og hjerte, jeg ønsker stadig å se
Universet som er så stort, jeg kjenner i magen, jeg må nesten le
Det er så uendelig, og følelsen inne i meg er merkelig rar
Jeg føler meg som om jeg svever, nesten jeg mistet bakkekontakten har


Harde vinder i livet blåser, og en føler til tider masse frykt
Jeg leser eller ser på tv om jordskjelv eller terror som gjør livet mindre trygt
Sykdom i familien, jeg kjenner hjertet mitt hopper over et slag eller to
Min redsel for de alle, gjør at jeg ber mer ofte enn før, før jeg går til ro


Mine knær er såre, mitt hjerte er i hockey nå om dagen
Jeg vet alt går bra, mine tårer sitter svært løst der jeg vandrer i hagen
Livet vårt er skjørt, og jeg føler vi bruker den bare stykkevis og delt
Vi burde alle sammen, leve livet godt, sammen og fullstendig helt


I mitt litt tårefylte verden, med tanker som fyller hodet mitt fullstendig
Jeg vet mine bønner blir hørt, så jeg bør bruke dagen til noe mer hendig
Men først lukker jeg igjen mine øyner og finner mitt sted
Jeg vil kjenne varmen, roen som vil gi meg dagens fred 


Ha en vakker dag alle sammen 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Håper dere legger igjen en kommentar. Ha en flott dag