onsdag 22. juli 2015

Grønnbrune øyner


Jeg føler sødme fra deg bare ved å se i dine øyner,
Deler av selve hjertet ditt, som du gir meg
Med en slik mildhet av kjærlighet som prøver,
Å trekke meg inn i et vakkert, grønnbrunt og brusende hav.

Hjertet hopper av måten jeg ser inn i de kjærlige dybder,
Det er som vår egen kjærlighets stevnemøte,
Romantiske tider, hjertets juveler som gnistrer,
Oppbevaring av vår kjærlighet så trygt og varmt.

Lett og galant er dine grønnbrune øyne,
Lyser av urokkelig tillit og samhørighet og trofasthet
Leter søtt og varmt i mine øyne, du forhekser meg,
Mens du holder meg ømt med dine sterke hender.



Det er et mysterium bak de grønnbrune øynene,
Hvordan deres farge hypnotiserer meg, 
Fanger meg som din egen kjærlighets premie,
Jeg er din, og vi vil alltid være det til evig tid.

Hemmeligheten av kjærlighet er at vi er gode til å dele,
Fargene av øyne grønnbrune og sort, mot mine blå
De går sammen som en kjærlighetssang og glede,
De grønnbrune øyner ser mitt hjerte, og jeg ser eierens hjerte

Ha en fin dag alle sammen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Håper dere legger igjen en kommentar. Ha en flott dag