fredag 24. juli 2015

De dirigerer den vakreste melodi


I kveldslyset stillhet, fylles hagen vår med fugler
Jeg kan lukke øynene og lytte, føle roen i kropp og sjel
Mitt hjertet fylles av en eller annen grunn med ord

Jeg hvisker til de herlige fuglene, mykt og varsomt
Velkommen er dere, jeg deler gjerne hagen vår med dere
Ta hva dere trenger, Om det er mark, vann eller hvile


Jeg var nettopp ute og fylte fuglebadet, og følte glede ved det
Fuglene elsker å bade i det, de boltrer seg som en ballett
Jeg selv elsker å se vingene som dirigerer den vakreste melodi

Mine øyner fylles med varme, i det jeg ser på hver eneste en
Jeg ønsker dem å finne litt hvile etterpå, på en perfekt gren
Og ta seg en pust i bakken, hagen vår er for dem


Vi må passer på våre små fugler, og gi dem det de trenger
Vår verden vil bli tomt sted uten deres tilstedeværelse
Så jeg åpner hagen vår så de kan spre solskinn og glede, 

Også på min vei

Ha en vakker dag alle sammen



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Håper dere legger igjen en kommentar. Ha en flott dag