tirsdag 12. august 2014

Syng med. Det gjør godt




Musikk og sang utgjør en stor del av livet mitt
Musikken som fyller min sjel, gir kroppen liv
Hjertet fylles med sang, og jeg hører korsang det med
Og det beste av alt, Jeg vet jeg ikke føler dette alene

En glad sang, eller melodi kan løfte opp humøret mitt
Og faktisk gjør at jeg føler meg elsket
Jeg kan lukke øynene og visualisere det gode
Som finns omkring meg hos mennesker som vil meg vel



De fleste som kjenner meg vet jeg elsker å synge
Jeg synger høyt når jeg er glad,
Og stille og rolig når jeg bare nyter dagene
Aldri to dager er helt like.

Ofte når jeg er alene, setter jeg musikken veldig høyt
Så høyt at jeg ikke hører min egen stemme,
Og synger med for full hals.
Til forbigåendes overraskelse


På mine vandreturer, er det sjelden jeg er helt stille
Folk som treffer på meg og høre mine strofer
Rister nok på hodet av meg,
Mens jeg vandrer glad og fornøyd videre

I skogen hører jeg kvitrende sang som kommer mot meg
Melodiene som fuglene synger, får meg til å forme mine egne ord
Jeg føler glede og kjærlighet av den roen de bringer meg
Havet kommer med sin melodi, og jeg nynner med


Et lykkelig liv, er det jeg lever
Jeg takker for hver eneste dag.
Men nå skal jeg sette på litt musikk.
Tror det blir Bette Midler i dag


Ha en vakker dag alle sammen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Håper dere legger igjen en kommentar. Ha en flott dag