torsdag 14. august 2014

Min vakre nabo, Nora



I dag har jeg lyst til å gi deg, min vakre venninne
En nydelig rosa søt rose
Fordi du er så snill og god mot meg
Din kjærlighet til alle, varmer opp min vei

Du har det varmeste hjertet og sjel som finns
Og er så dyrebar for meg, på så mange måter
Jeg vil med dette "diktet"
Få vise deg at jeg er kjempe glad i deg


Denne rosa som jeg vil gi deg,
Er ikke hvit som du forstår
Hvit og røde er for ensporet og ensformig
Den skal være rosa, For ditt hjertet oppfyller alt

Du fyller mine dager med latter og glede
Og klarer å løfte meg når jeg er nede for telling
Så for meg er du en perfekt rosa rose
Uten deg i mitt liv, ville jeg føle meg fortapt


Takk min vakre nabo Nora for du er til
Kjempe glad i deg

Ha en vakker dag alle sammen

2 kommentarer:

  1. Anonym14.8.14

    Tusen takk for nydelig dikt og herlige ord! Så heldig jeg er som har deg..
    Nå satt vi just her og lo så hjertelig, nå gir du meg tårer, ikke fordi jeg gråter, men fordi jeg blir så rørt av slike vakre ord - er dette meg..?
    Rosen var nydelig og skal gi meg dagens trøst.
    Klem fra meg til deg

    SvarSlett
    Svar
    1. Dette er deg, ja, min vakre. Du er spesiell. Kjempe glad i deg

      Slett

Håper dere legger igjen en kommentar. Ha en flott dag