onsdag 16. juli 2014

En vakker dag.


Det er så uendelig mange ord jeg har å si
Så mye jeg ønsker å formidle
Så uendelig mange ord som fremdeles er usagt
Og jeg ønsker du skal høre dem alle i dag


En dag når vi ser rundt oss
Vil alt være fullstendig borte
Pluteselig vil vi innse hvem som er vår venn
Som vil alltid være her for deg uansett.


Jeg sier jeg elsker deg, og mener det av hele mitt hjerte
Til en venn sier jeg at jeg er glad i deg
Jeg forteller du er spesiell for meg
Er inni hjertet mitt, og vil være der for evig tid


Noen dager føler vi oss alene, og triste
Jeg lukker da ofte øynene og føler på hva jeg egentlig har.
Tenker hvorfor det er dumt å føle seg alene
En har alltid noen, som også jeg har, veldig nær en.


Hver eneste dag er en gave for oss alle sammen
Dagen koster ikke det grann, men det krever litt av oss
Det krever kjærlighet for å bli en god dag
Godhet som blir delt, vamer motakeren enda mer


Så hvis du føler deg at livet ikke er god i dag
Prøv å husk på at vi alltid kan snu oss rundt
Lukke løynene og virkelig se hva vi har
For i dette livet vi har, fortjener vi å ha det godt, Noe vi har






Ha en flott dag alle sammen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Håper dere legger igjen en kommentar. Ha en flott dag