tirsdag 8. juli 2014

Musikken i mitt liv




Musikk har en stor del av livet mitt
Det er i min sjel, er en del av hele meg
Jeg hører sangen og stemmene i hodet
Kjenner blodet bruse når korsangen setter inn


Jeg vet jeg ikke er alene som har det slik
Med et hjerte så fylt med sang
Det gjør at du vet du aldri er alene
Du føler en sammenhørighet med musikken


På mine vandringer hører jeg masse sang
Melodier som spiller like foran meg
I skogen kvitrer fugler
Melodien får blodet til å bruse


Ved sjøen er det andre toner å høre
Vannet som slår mot stranda,
Trekker seg tilbake med et sukk
Eller barn som ler lykkelig der de bygger slott


Jeg løfter blikket mitt
Ser opp mot de hvite små skyene
I dag vil jeg takke for sangen inni meg
Jeg vil også i dag, synge lykkelig videre


Ha en vakker dag alle sammen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Håper dere legger igjen en kommentar. Ha en flott dag