søndag 22. juni 2014

En time på Havika



Jeg løfter mitt blikk og ser forbi drivvedet
Himmelen fylles av måker omkring meg
Jeg trekker pusten dypt og fyller lungene helt
Kjenner duften av det berusende havet helt inni meg


Tang og bergarter, sand mellom tærne.
Jeg hører bruset fra bølger som slår innover
Bølger som gir fra seg et brøl,
For så å trekke tilbake med et sukk


Strandlinja er lang og bred,
Plass til både du og meg
En melodi jeg hører vinden spiller
Som både jeg og måkene hører


Min sjel, min sinnsstemning
Blir forfrisket og beroliget
Mitt hjerte smiler og banker med ett litt sterkere
Denne skjønnheten som viser seg for mitt øye


Mitt øye farer igjen over det vakre synet foran meg
Jeg hører bølgene suse og måkeskrik
Varmen som stryker meg om kinnet
Og gleden som fyller meg helt

En tur på stranda er verd et besøk


Ha en flott dag alle sammen

2 kommentarer:

  1. Anonym22.6.14

    Tusen takk for at du deler både bilder og historie med oss du vakre nabo.
    Og så sant, så sant - en tur på stranda er verdt et besøk, det er godt for både kropp og sjel.
    God søndag kveld med klem fra meg :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen hjertelig takk min vakre nabo . Ønsker deg en fortreffelig søndagskveld. Stor klem

      Slett

Håper dere legger igjen en kommentar. Ha en flott dag