torsdag 7. januar 2016

En engel hvisker i mitt øre


Vakker lille sjenerte engel, letter lett fra min skulder
Så søt, myk og skånsom der den virrer rundt
Sjenert strør den om seg en godhet støv
Med sin gyldne glitrende alv / englestøv

Noen ganger er vår verden fylt med ensomhet
En kan være blant hundrevise av flotte mennesker
Og fremdeles være mutters alene
Kjenne seg fullstendig usynlig, glemt



En vakker engel som skinner og glitrer
Som kysser morgendugg med lette lepper
Er med på å strø blomsterstøvet om seg
Og gir fra seg en varm duft av aroma

Mange ganger trenger vi lyden av en venn
Vite at de virkelig bryr seg, et lite pling fra boksen
Bare den milde berøringen av et kinn i en klem
Vite at en ikke er alene, men sammen med en kjær 



Engelen åpner gladelig sine vinger, og ønsker velkommen
I et vakkert teppe av alv / englestøv
Den beskytter sin skjønnhet, men deler dens aroma
Overfører sin varme til de som de har kjær

Ensomheten er en trist følelse, det gir følge av tårer på et kinn
Et mykt og kjærlig hjerte, kan føle det er ubrukelig
Den gir opp å håpe, tro, vilje og være til
Den blir ubrukt i håp om en bedre morgen  



I dag vil jeg se rundt meg, og prøve å berøre noen
Som kan trenge en venn, noen å stole på
Dele mitt vennskap og kjærlighet
Hjelpe dem til å vite, en er nær, er HER

Jeg fikk hjelp ved å tenke slik i dag, 
Fra en sjenert liten engel, som satt på min skulder
Hun hvisket ømt i mitt øre, bestemt
Se rundt deg, noen trenger nettopp deg. I dag.



Ha en vakker dag alle sammen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Håper dere legger igjen en kommentar. Ha en flott dag