fredag 27. februar 2015

Livet er en gave


Jeg ser ut gjennom vinduet, og gjesper i glede av det jeg ser
Strålende sol og blå himmel lokker meg, mitt hjerte ler.
Tar en tur i den skarpe morgenluften, trekker pusten dypt inn
Fuglene synger, ååå for en vakker vårdag. Renser mitt sinn


Jeg skal ikke kaste bort et øyeblikk av denne fantastiske dagen
Den vil dessverre fort vandre videre, bretter opp jakkekraven
Jeg kunne fly en drage i dag, eller kanskje hoppe litt strikk
Ler litt for meg selv, min kropp orker dessverre ikke slikt.


I dag vil jeg også ha en tur med min kjære og se kveldssolen
Så fredelig og beroligende, så trygt og så godt inn under bolen
Kanskje vi vil finne en rislende bekk og følge dens sti
Være sammen, da denne dagen takker for seg, og er forbi


Så mange fantastiske velsignelser, jeg føler livet er en scene
Denne dagen er snart forbi og vandret, var aldri om den alene
Jeg vil nyte hvert sekund og takke for jeg fikk dagen i dag
Takk for livet som er mitt, jeg vil passe på gaven, han meg gav.


Ha en vakker dag alle sammen

5 kommentarer:

  1. Gerd Lauritsen27.2.15

    Nydelig skrevet, Sylvia - og så glad en blir når en ser livet og dagen på den måten <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Gerd. Setter stor pris på det

      Slett
  2. Anonym27.2.15

    Så vakre ord, jeg så de nydelige bildene for meg.
    Jeg håper inderlig dagen din ble som du ønsket.
    God fredagskveld du vakre ♥

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk min vakre. Ønsker det samme til deg

      Slett
  3. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett

Håper dere legger igjen en kommentar. Ha en flott dag